محصول به سبد خرید اضافه شد
0
محصولات لاغری و چاقی| وارد شوید| ثبت نام کنید

اپیدمی چاقی و قرص های لاغری

تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
بازدید: 219
متخصصان معتقدند که این قرص ها نمی توانند در کاهش وزن طولانی مدت خیلی موثر باشند.و اگر همراه با اصلاح شیوه زندگی نباشد به محض کنار گذاشتن دارو افزایش وزن مجدد ایجاد می شود.
با ورود داروهای کاهش وزن به بازارهای جهانی بسیاری از افراد چاق ودارای اضافه وزن ازاین خبر خوشحال شدند و به مصرف آنها روی اوردند . ولی این داروها موفقیت و رضایت چندانی به همراه نداشتند. متخصصان تغذیه معتقدند که افراد نباید به این قرص ها به دید معجزه نگاه کنند. این داروها به همراه رژیم کاهش وزن تا 10 %درصد موثرتر هستند.و با توجه به وبژگی های افراد می بایستی انتخاب شوند و به عوارض جانبی آن در طولانی مدت باید فکر شود.

در گذشته داروهای زیادی برای کاهش وزن استفاده می شد که با مشاهده عوارض جانبی جدی آنها یک یک از لیست داروهای مورد تایید کنار رفت.

امروزه چند نوع داروی کاهش وزن در دنیا وجود دارد که یا بر اساس کاهش جذب چربی ها از روده ها عمل می کند و یا ازطریق مغزی و تاثیر بر روی اشتها عمل می کنند. متخصصان معتقدند که این قرص ها نمی توانند در کاهش وزن طولانی مدت خیلی موثر باشند.و اگر همراه با اصلاح شیوه زندگی نباشد به محض کنار گذاشتن دارو افزایش وزن مجدد ایجاد می شود.

در حال حاضر فقط 6 دارو تاییدیه از FDA دریافت کرده است و این در حالیست که بسیاری داروها , قرص ها و لوسیون ها موجود در بازار فقط جنبه تجاری دارند و به هیچ عنوان نقشی در کاهش وزن ندارند. و سالانه سودهای هنگفتی نصیب صاحبان صنایع میکند.

صنعت دارو به دنبال ساخت داروهای جدیدتر و مطمئن تری است . اخیرا نوعی از داروهای فن فن در حال طی کردن آخرین مراحل آزمایشی است تا تاییدیه کسب کند . درحالیکه داروهای فن فن به علت عوارض بسیار خطرناک قلبی از لیست داروهای مجاز خارج شده بود.

برچسب‌ها:

slim

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

فروشگاه اینترنتی قرص لاغری، مرکز خرید انواع قرص های لاغری