محصول به سبد خرید اضافه شد
0
محصولات لاغری و چاقی| وارد شوید| ثبت نام کنید

خونریزی لثه و کمبود ویتامین c

دسته‌بندی: مطالب آموزشی
تاریخ: ۵ فروردین ۱۴۰۰
بازدید: 237
محققان دانشگاه واشنگتن که اخیراً نتایج تحقیق خود را در مجله Nutrition Reviews  منتشر کردند، می‌گویند: مسواک زدن و نخ دندان کشیدن برای برطرف کردن خونریزی لثه کافی نیست و کسانی که دچار این مشکل می‌شوند، باید از نظر فقر ویتامین C که به آن اسید اسکوربیک هم می‌گویند، مورد بررسی قرار گیرند.
.
آنها با مطالعه بر روی سلامت دهان و دندان هزار و ۲۰۰ بزرگسال دریافتند که افراد با مقادیر كم ویتامین C در جریان خون، خونریزی لثه و خونریزی شبکیه چشم را تجربه می‌کنند.
.
نتایج این مطالعه قابل توجه است، زیرا خونریزی لثه و خونریزی شبکیه می‌تواند نشان‌دهنده وجود یک مشکل در سیستم عروقی و خونریزی رگ‌های خونی کوچک مغز، کلیه‌ها و قلب باشد.
.
طبق توصیه‌های موسسه ملی بهداشت (NIH) در آمریکا، مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C، به طور متوسط ۹۰ میلی‌گرم برای مردان و ۷۵ میلی‌گرم برای زنان است. افرادی که از طریق رژیم غذایی به اندازه کافی این ویتامین را دریافت نمی‌کنند، باید مکمل‌های ۲۰۰ میلی‌گرمی ویتامین C در روز را مصرف کنند.
.
مصرف مکمل به ویژه برای افرادی که رژیم‌های کم‌کربوهیدرات دارند بسیار مهم است، زیرا غذاهایی که در این برنامه‌های غذایی گنجانده شده‌اند، ممکن است به اندازه کافی از این ویتامین ضروری نداشته باشند.
برچسب‌ها:

slim

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

فروشگاه اینترنتی قرص لاغری، مرکز خرید انواع قرص های لاغری