محصول به سبد خرید اضافه شد
0
محصولات لاغری و چاقی| وارد شوید| ثبت نام کنید

روشهای موثر در ترميم و جوانسازی موهای آسيب ديده و خشک

تاریخ: ۹ دی ۱۳۹۹
بازدید: 273

اگر با مشكل موهای خشک و شكننده، موخوره، موهای كدر و وز كرده و در مجموع موهای غير قابل كنترل مواجه هستيد، با استفاده از روش های موثر در ترميم و شاداب سازی مو همانند پيورا-لاكس ، می توانيد از داشتن موهایی سالم و براق لذت ببريد.

مصرف ماسک های ترميم كننده و تقويت كننده، كمک شایانی به داشتن موهاى سالم می کنند ولی اثر آنها كوتاه مدت می باشد.

با بهره گرفتن از يكی از روشهای موثر و مناسب جوانسازی مو مانند كراتينه كردن، برزيلين، بوتاكس مو، پيورا-لاكس و … می توانيد برای مدت طولانی تری از داشتن موهای زيبا وسالم لذت ببريد.

پيورا-لاكس

روشى است براى ترميم و تقويت مو، كه تركيبى از اسیدهای آمینه، عصاره روغن ها و آنتى اكسيدانهاى طبيعی برای تقویت و ترمیم مو به کار می روند. اسیدهای آمینه که واحدهای سازنده پروتئین ها هستند، وارد قشر خارجى یا کورتکس مو شده و موجب ترميم، بازسازى، صافى و نرمی آن می شوند و مولكول هاى چربى موجود در روغن ها نیز مانند يك لايه محافظ دور مو را احاطه می کنند و از آن در برابر آسيب هاى روزمره محافظت می نمایند. روش پيورا-لاكس براى تمام موها اعم از موهایی كه هيچ وقت رنگ نشده اند و موهایی كه قبلاً رنگ و مش شده اند، مناسب است.

در اين روش ابتدا مو با شامپو مخصوص شسته می شود و پس از آن با مواد پيورا-لاكس به خوبی آغشته می گردد و این مواد به كمك نور مادون قرمز وارد لایه های مو می شوند. پس از آبكشى دوباره مو، با استفاده از حرارت لایه های مو بسته می شوند و مواد پيورا-لاكس داخل مو باقى می مانند. بعد از اين مرحله مو دوباره آبكشى می شود و به مواد ديگرى كه حاوى ويتامين، آنتى اكسيدان و روغن هاى غنى (مانند روغن نارگيل، آووكادو و عناب) می باشند، آغشته می گردد و پس از چند دقيقه مو آبكشى و استايل داده می شود .

بسته به جنس، نوع مقاومت و فرمو، انجام اين روش ترميمى به ٣ تا ٤ ساعت زمان نیاز دارد و پس از آن هيچ گونه محدوديت زمانى برای شستن و رنگ كردن مو وجود ندارد. اثر این روش بين ٤ تا ٦ ماه باقى خواهد ماند و با انجام مرتب اين روش موثر ترميمى، برای هميشه از داشتن موهاى محكم، سالم، شاداب، براق، نرم، بدون وز، صاف و قابل كنترل بهره مند خواهيد شد .

مواد مورد استفاده در روش پيورا-لاكس كاملا طبيعى و فاقد سولفات و فرمالدئید می باشند.
از این رو این روش مو را نرم، سالم، بدون وز، براق و قابل كنترل می كند .

پيورا-لاكس شامل اسيدهای آمينه ای است كه باعث توليد و رسيدن كامل كراتين به مو می شوند و در نتيجه موها را در هر شرايطى بهبود می بخشند .

كراتين نوعى پروتين است كه در پوست، مو و ناخن وجود دارد و در فرمول مواد ترميم كننده پيورا-لاكس، كراتين فقط قسمت کوچکی از ١٨ اسيد آمينه ای است كه ساختار مو را تشكيل می دهند. يكى ديگر از موثرترين اسيدهاى آمينه موجود در پيورا-لاكس، سيستئين است كه مقاومت، براق شدن و صاف شدن مو را افزايش می دهد.

برچسب‌ها:

slim

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

فروشگاه اینترنتی قرص لاغری، مرکز خرید انواع قرص های لاغری