محصول به سبد خرید اضافه شد
0
محصولات لاغری و چاقی| وارد شوید| ثبت نام کنید

فواید ویتامین c سی برای بدن انسان

دسته‌بندی: سلامت
تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
بازدید: 191

ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است و بدن ما نمی‌تواند به خودی خود این ویتامین را تولید کند و باید با مصرف مواد غذایی و داروهای مکمل این ویتامین را به بدن برسانیم تا از فواید ویتامین C بهره‌مند شویم. در این مطلب از غفاری دایت که در ارتباط با فواید ویتامین C است به بررسی فواید ویتامین C، علائم کمبود ویتامین C، بهترین زمان مصرف قرص جوشان ویتامین C، بهترین زمان مصرف ویتامین C در بدنسازی، مکمل‌های ویتامین C، آمپول ویتامین C و قرص ویتامین C می‌پردازیم.
فواید ویتامین C

فواید ویتامین C برای سلامتی
از جمله سبزیجات و میوه‌هایی که سطح ویتامین C در آن‌ها بالا است می‌توان به مواردی مانند طالبی، پرتقال، کلم بروکلی، فلفل دلمه‌ای سبز یا قرمز، کیوی، گوجه فرنگی، توت فرنگی، تمشک، آناناس، انبه و پاپایا اشاره کرد.

برخی از فواید ویتامین سی برای سلامت ما شامل مواردی از جمله جلوگیری از نارسایی‌های سیستم ایمنی، محافظت در برابر بیماری‌های قلبی و عروقی، محافظت در برابر مشکلات سلامتی ارثی، محافظت در برابر بیماری‌های چشم، پیشگیری از چروک شدن پوست هستند.

ویتامین C خواص و فواید درمانی بسیاری دارد و بودن آن برای بدن ضروری است. برخی از فواید ویتامین سی برای سلامت بدن را در ادامه بررسی می‌کنیم.

سلامت پوست و کلاژن سازی
ویتامین C موجب ساخت کلاژن شده و به طور طبیعی موجب کاهش بروز چین و چروک می‌شود.

ویتامین C برای تولید کلاژن که یک پروتئین مهم برای ساخت پوست، تاندون‌ها رباط‌ها و رگ‌های خونی لازم است ضروری است. ویتامین C یک آنتی اکسیدان است؛ حضور آنتی اکسیدان‌ها در رژیم غذایی از ابتلا به سرطان پوست جلوگیری می‌کند.

جذب مواد معدنی
جذب ویتامین C‍ موجب افزایش میزان دریافتی آهنی که بدن بزرگسالان و کودکان دریافت می‌کنند، می‌شود.

کاهش خطر ابتلا به نقرس
ویتامین C خطر ابتلا به نقرس را کاهش می‌دهد.

برچسب‌ها:

slim

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

فروشگاه اینترنتی قرص لاغری، مرکز خرید انواع قرص های لاغری