محصول به سبد خرید اضافه شد
0
محصولات لاغری و چاقی| وارد شوید| ثبت نام کنید

مواظب نوبرانه ها باشید

تاریخ: ۸ بهمن ۱۳۹۹
بازدید: 283
با توجه به اینکه عمده مصرف کننده های نوبرانه ها کودکان هستند حداقل بعد از خریداری در منزل آنها را به دقت شستشو و حتی الامکان با نمک کمتری مصرف کنید تا عارضه ای به همراه نداشته باشد
با توجه به اینکه عمده مصرف کننده های نوبرانه ها کودکان هستند حداقل بعد از خریداری در منزل آنها را به دقت شستشو و حتی الامکان با نمک کمتری مصرف کنید تا عارضه ای به همراه نداشته باشد

با شروع فصل بهار ، بازار میوه ها حکایت از تب و تاب نوبرانه ها دارد .نوبرانه هایی از قبیل گوجه سبز و چغاله بادام ، زغال اخته ….. با ظاهری وسوسه انگیز افراد را ترغیب به خرید می کنند و کمتر کسی است که در برابر این نوبرانه ها مقاومت کند.

شاید اگر از متخصصان تغذیه پرسیده شود توصیه شود تا جایی که امکان دارد از مصرف آنها خودداری شود چراکه نحوه خرید، نحوه مصرف و میزان مصرف آن است که سلامتی فرد را به خطر می اندازد نه خود نوبرانه ها. 

اغلب این محصولات روی چرخ دستی دستفروشان در کنار خیابان ها و محل عبور وسایل نقلیه عرضه می شود که با توجه به آلودگی هوا فلزات سنگینی از قبیل سرب بر روی سطح این محصولات فریبنده نشسته و آثار مسمومیت مشاهده می شود.

از طرف دیگر این محصولات از وضعیت بهداشتی مطلوبی برخوردار نیستند چرا که در اکثر مواقع از آب های ناسالم برای شستن آنها استفاده می شود و مرتبا برای تر و تازه و براق جلوه دادن آنها از این آب آلوده بر روی آنها پاشیده می شود و یا پارچه های نم دار بر روی آنها کشیده می شود که زمینه ساز بسیاری از آلودگی ها ی میکروبی و انگلی شده و بیماری های حاد گوارشی ازجمله دل درد و اسهال را به دنبال دارند .

نوبرانه ها تا حدودی کال هستند و آفت کش هایی که برای حفظ آنها از آفات استفاده می شود با شستن از بین نمی روند و بار سنگینی را بر معده وارد می کنند.

اما این بدان معنا نیست که اصلا سراغ این محصولات نباید رفت بلکه با توجه به مطالب ذکر شده و اینکه عمده مصرف کننده های این محصولات کودکان هستند حداقل بعد از خریداری در منزل آنها را به دقت شستشو و حتی الامکان با نمک کمتری مصرف کنید تا عارضه ای به همراه نداشته باشد .

این نکته فراموش نشود که نوبرانه ها نباید جایگزین میوه ها شوند چراکه نسبت به میوه های رسیده از ارزش غذایی کمتری برخوردارند و نباید در مصرف آنها افراط شود..

برچسب‌ها:

slim

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

فروشگاه اینترنتی قرص لاغری، مرکز خرید انواع قرص های لاغری