محصول به سبد خرید اضافه شد
0
محصولات لاغری و چاقی| وارد شوید| ثبت نام کنید

همراه چای عصر عناب میل کنید

تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
بازدید: 244
توصیه به افراد دیابتی و کسانیکه میخواهند کبدشان را پاکسازی کنند: همراه چای عصر خود عناب میل کنید
این میوه به طور غیر معمول روی درختان رشد می کند و در اوایل پاییز از رنگ سبز به قهوه ای میرسد. عناب را «خرمای قرمز» و «خرمای چینی» نیز می‌نامند.در بعضی کشورها عناب را به صورت خشک‌شده و یا به صورت آب‌نبات‌های طعم دار همراه با چای عصر میل می‌نمایند.
 
عناب خون را تصفیه کرده و سموم را از خون بیرون رانده و باعث تقویت و پاکسازی کبد شده و روی روشنی پوست تاثیر مثبت دارد. بعلاوه ی اینکه به خاطر میزان پایین قند آن در هر 100 گرم از این میوه گزینه بسیار مناسبی برای چای عصر خصوصا در افراد دیابتی می باشد( 10 تا 15 عدد).
 
 با استناد به مقاله ای که در مجله ی بین المللی ماکرومولکول های بیولوژیکی در سال 2015 منتشر شد مصرف این میوه سبب کاهش اسیب های کبدی ناشی از داروها و سموم شیمیایی می شود.و در تحقیق دیگری در سال 2017 نشان داده شد که سبب کاهش مقادیر قابل توجهی در انزیم های کبدی میشود.

این میوه ملین است و در رفع یبوست کارامد میباشد و به دلیل داشتن پکتین (فیبر محلول)در کاهش چربی و قند خون کمک کننده میباشد.
این میوه به دلیل داشتن مقدار مناسبی از ویتامین سی در 100 گرم آن در مهار رشد سلول های سرطانی و مهار رادیکال های ازاد نقش دارد.بعلاوه ی اینکه این مقدار بالای ویتامین سی نقش محافظ در برابر خطرات قلبی عروقی در مبتلایان به دیابت را داراست.

برچسب‌ها:

slim

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

فروشگاه اینترنتی قرص لاغری، مرکز خرید انواع قرص های لاغری