محصول به سبد خرید اضافه شد
0
محصولات لاغری و چاقی| وارد شوید| ثبت نام کنید

واسه چاقیه صورت ژله بخورین !

دسته‌بندی: مطالب آموزشی
تاریخ: ۵ فروردین ۱۴۰۰
بازدید: 194

 ❗️متن باور نادرست تغذیه ای
 
واسه چاقیه صورت ژله بخورین ! اگه از چا قیه جاهای دیگه به واسطه مصرف ژله میترسین میتونین ورقه ژلاتین رو تو آب حل کنین و بدون شکر بذارین تو یخجال بعد استفاده کنین بد مزه اس ولی واقعا موثره . بهترین راه برای پر شدن صورت که بهترین آرایشگاهای تهرانم به عروس خانومای لاغر پیشنهاد میدن (چون تا زمان عروسیشون زیاد وقت ندارن و باید صورتشون یکم تپل شه برای عکس و…)
این هست : هر روز یک بشقاب پر سیب زمینی سرخ کرده میل کنین البته با سس
اما نه سس زیاد بیشتر سیب زمینیش اثر داره
مطمئن باش زود جواب میگیری
همونطور که اشاره شد سیب زمینی سرخ کرده یا حتی سیب زمینی حالت آب پز که درونش پخته بشه هم فقط برای صورت خوب
 
متن پاسخ :
در توضیح این موضوع ، به نظرات متخصصین رجوع میکنیم :
طی سوالی که از دکتر مظهری ، متخصص تغذیه و رژیم درمانی در این رابطه شد ، به این موضوع اشاره داشته و گفتند : بطور قاطع به اطلاع‌تان مي‌رسانم تا اين تاريخ دارو يا روشي ابداع نگرديده كه بطور موضعي اندام‌هاي مختلف بدن را چاق يا لاغر نمايد. طبيعتاً هيچ غذاي خاصي نيز در اين امر مؤثر نمي‌باشد.
دکتر مظهری در ادامه نکاتی را یاداور شده و گفتند:
الف- اگر لاغرتر از حد متعادل هستید ، با بهبود كيفيت و افزايش تدريجي كميت غذاي روزمره‌تان در چارچوب اشتهاي فعلي و افزايش دفعات تغذيه بتدريج وزن خواهيد گرفت و چهره شما نيز تغيير خواهد كرد، گرچه در حال حاضر نيز آن طوري كه تصور مي‌كنيد و موضوع را براي خود بزرگ نموده‌ايد، نيست.
ب- مبادا در اين راستا از دارو يا كپسول‌هاي دست‌ساز عطاري‌ها يا افراد غيرمتخصص و متعهد جهت سرعت بخشيدن به افزايش وزن و تغيير چهره‌تان استفاده نماييد، چرا كه اين تغييرات ظاهري به علت انباشتگي آب ميان بافتي، ناشي از داروي بكار برده شده بوده و با قطع آن تغييرات ايجاد شده به سرعت ذايل و عوارض متعدد جانبي آن پايدار خواهد ماند.
ج- اگر عدم تناسب چهره شما با هيكل‌تان ناشي از فرم بدني‌تان باشد كه اصطلاحاً فرم گلابي ناميده مي‌شود اين موضوع يك الگوي سرشتي مي‌باشد كه سايز يا پايين‌تنه متفاوت‌تر از بالا تنه بوده و اين گونه افراد علاوه بر بالاتنه ظريف‌تر داراي صورت و چهره لاغرتر و باريك‌تر مي‌باشند. در اين صورت بايد از افزايش خزنده وزن‌تان با يك رژيم غذايي متعادل، متنوع و متناسب (باسن و وضعيت فيزيولوژيكي‌تان)جلوگيري نماييد، چرا كه هر چه به وزن فعلي‌تان بيشتر افزود‌ه شود، عدم تناسب بالاتنه و چهره‌ با پايين‌تنه با نمود بيشتري تجلي پيدا مي‌نمايد و به چشم مي‌آيد.
 
 همچنین دکتر فرشچی ، متخصص تغذیه و رژیم درمانی نیز در این رابطه گفته اند  : رژیم غذایی و ورزش به صورت هوشمند عمل نمیکند ، در واقع به گونه ای نیست که از یک قسمت بدن چربی برداشته شده و در جای دیگر گذاشته شود و در افراد چاقی که قصد لاغری دارند ،اگر لاغری صورت رخ بدهد ، با داشتن یک رژیم متعادل این لاغری ایجاد شده در صورت برمیگردد .
در رابطه با مصرف داروهای چاق کننده صورت نیز ، دکتر راست منش ، متخصص تغذیه ، بیان میکند : سازندگان اين كپسول ها (داروهای لاغری) عموما ادعا مي كنند كه محتواي داخل اين كپسول ها گياهي و طبيعي است و 100% بدون عوارض است و معمولا عنوان مي كنند كه از فرمول ترکیبی مخمر آبجو + ویتامین E + امگا 3، اسيدهاي آمينه،‌ مواد معدني و سيپروهپتادين استفاده مي نمايند. آزمايش هاي صورت گرفته نشان مي دهد كه برخي از اين كپسول هاي حاوي استروئيد و كورتون هم هستند كه از طريق افزايش نگهداري آب در بدن و مخصوصا صورت و افزايش سنتز چربي در عموم بدن و منجمله صورت عمل مي كنند . 
مصرف کورتون ها عوارضی همچون کاهش مقاومت بدن ، پوکی استخوان ، مشکلات چشمی و… را در پی دارد

برچسب‌ها:

slim

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

فروشگاه اینترنتی قرص لاغری، مرکز خرید انواع قرص های لاغری